Nieuw! VAB-Pechverhelping online aanvragen via KBC Mobile

VAB lanceert de service ‘online pechverhelping aanvragen’ nu ook via KBC Mobile.

Deel op Facebook Twitter LinkedIn

Waar je in België ook bent, en of het nu om pech of een ongeval gaat, via de digitale pechknop meld je een pechgeval voortaan snel en eenvoudig bij VAB. Hoe? Ga in KBC Mobile naar ‘Aanbod’ > ‘Mobiliteit’ > ‘VAB’ Pechverhelping. Nadat we jouw aanvraag digitaal ontvangen hebben, zoeken we onmiddellijk de geschikte wegenwachter voor jou.

Je kan dit ook via de website doen: https://www.vab.be/nl/pech

Zo werkt VAB online pechverhelping aanvragen concreet

  1. Bevestig dat jij en je voertuig veilig gepositioneerd zijn.
  2. Geef aan of je je in het buitenland en/of op de snelweg bevindt.
  3. Voer je nummerplaatgegevens in.
  4. Beschrijf om welk type pech het gaat.
  5. Bevestig je locatiegegevens (incl. de mogelijkheid om geolocatie te activeren).
  6. Bevestig je contactgegevens.
  7. Via sms houden we je op de hoogte van je dossier en wanneer onze wegenwachter ter plaatse zal zijn om je verder te helpen.

We wensen je veel rijplezier onderweg… en heb je pech?

Check! Met ‘online pechverhelping aanvragen’ ben je in een handomdraai weer op weg!

Rij dus gerust het najaar in met KBC Mobile en VAB.